Чому не потрібно боятися та як досягти успіху, незважаючи на будь-які життєві обставини?
Чи важко розпочати власну справу, коли здається, що все проти і як довести усім, що ти зможеш?
Шукаєте відповіді на ці запитання?
Тоді ми чекаємо на Вас на зустрічі із надихаючими Ярославою Гресь та Анастасією Дзюбою і Анно Коваленко.
Ярослава Гресь – CEO Gres Todorchuk PR, (єдиного PR-агентства в Україні, в фокусі якого тільки культурні, соціальні та освітні ініціативи). В 2017 її компанія отримала звання "The most effective marketing & PR agency" і 17 нагород, серед яких: European Excellence Awards, Effie Awards Ukraine і PRAVDA Awards тощо. В портфоліо команди більше 50 проектів, а саме: "Музей Новин" для "1+1", "Велике грузинське застілля" для "Боржомі", #дякуютато для ISIDA clinic, гастролі Cirque du Soleil, премія Global Teacher Prize, ярмарка Kyiv Art Week, найвідвідуваніша культурна подія незалежної України - Kyiv Sculpture Project, зірковий фотопроект "Щирі" для ТЦ "Домосфера" та решта. .
Ярослава була наймолодшою у світі редакторкою журналу про зірок - HELLO та входить в ТОП-100 блогерів України. Вже зовсім скоро вона поділиться з нами власними професійними секретами та навчить як правильно розповідати про власний проект, щоб він став популярним.
План лекції-практикуму від Ярослави Гресь:
1. Як розробити ідею проекту, що буде цікава вашій цільовій аудиторії та ЗМІ;
2. Критерії якісної ідеї: своєчасна, смілива, свіжа;
3. Ознаки проекту, який працює: розповідає історію, працює з інсайтом, викликає співпричетність;
4. План роботи з проектом: що я роблю, як, з ким, для кого, які у мене KPI;
5. Аналітична записка: ціль проекту, головна емоція, ключові повідомлення, упередження, контраргументи, SWOT-аналіз;
6. Робота з media relations: визначте пріоритетні медіа, проаналізуйте ЗМІ, підготуйте лист з пропозицією, знайдіть медіапартнерів;
7. Робота з текстами;
8. Формула роботи з лідерами думок: особисте знайомство та/або якісно оформлений кейс + коротке повідомлення, яке передає цінність проекту;
9. Приклади найбільш успішних каннських кейсів.
Хочете отримати рекомендації справжньої гуру українського PR-ринку? Тоді чекаємо на Вас!
Анна Коваленко та Анастасія Дзюба – засновниці першого українського мас-маркет бренду жіночого одягу "MustHave". Бренд з’явився у 2010 році, коли було створено перші моделі їхніх суконь, які дуже швидко полюбилися абсолютно різним категоріям українських жінок (від студенток до бізнес-леді).
Сьогодні "MustHave" – це власне виробництво площею 1000 кв.м, 9 магазинів в Україні (5 з них - у найкращих ТРЦ), 250 співробітників та співробітниць, інтернет-магазин, представництва бренда в 10 країнах світу, а також 4 колекції на рік, колаборації з талановитими дизайнерами (наприклад, "ELENAREVA" for "MUSTHAVE" у 2017 році) та унікальний колектив, закоханий у свій бренд.
"MustHave" входить в Асоціацію ритейлерів України; про бренд неодноразово писав український "Forbes"; а також журнал "Новое Время" включив Анну та Анастасію в "ТОП-100 найуспішніших жінок України 2017 року".
На зустрічі з Анною та Анастасією ми поговоримо про:
1. Історію їхнього успіху;
2. Шляхи обрання та перевірки життєздатної бізнес-ідеї;
3. Шляхи вибору цільової аудиторії;
4. Бізнес-план і стратегічне планування фінансів;
5. Побудова команди як основа успішного бізнес-проекту;
6. Основи ціноутворення;
7. Основи фандрайзингу;
8. Маркетинг та PR як необхідні складові успішної бізнес-стратегії;
9. Боротьба із внутрішніми перепонами (страхи, недовіра тощо).
Де: м. Київ, вул. Хрещатик, 36 (Колонна Зала КМДА).
Коли: 30 червня 2018
Реєстрація розпочинається о 10-30, змістовна частина події - об 11-00, закінчення - о 15-00.